WettbewerbPreisPreis-InfoMarke/ProduktMotivKreativpunkte
Cannes LionsBronze Johanniter"The Anti-Look"20
Cannes LionsBronze Scholz & Friends (Berlin)The Female Company / Buch“The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination”20
Cannes LionsBronze Scholz & Friends (Berlin)The Female Company / Buch“The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination”20
Cannes LionsBronze Scholz & Friends (Berlin)The Female Company / Buch“The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination”20
Cannes LionsBronze Johanniter"The Anti-Look"20
Cannes LionsBronze Scholz & Friends (Berlin)The Female Company / Buch“The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination”20
Cannes LionsBronze Scholz & Friends (Berlin)Berliner Philharmonie"Sound Images" / "Klangbilder"20
Cannes LionsSilberScholz & Friends (Berlin)The Female Company / Buch“The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination”40
Cannes LionsSilberScholz & Friends (Berlin)The Female Company / Buch“The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination”40
Cannes LionsGoldScholz & Friends (Berlin)The Female Company / Buch“The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination”60
Deutscher WerbefilmpreisWettbewerbe ohne MedaillenrängeFilmproduktion: Element ERegionalverband Ruhr (RVR)"Ruhr Verpass Es Nicht Nochmal "18
Deutscher WerbefilmpreisWettbewerbe ohne MedaillenrängeFilmproduktion: Element ERegionalverband Ruhr (RVR)"Ruhr Verpass Es Nicht Nochmal "18
PlakaDivaGoldMcDonald's"Road to McDrive"6
PlakaDivaSilberNespresso / Nespresso Sustainability Campaign"Doing ist Everything"4
PlakaDivaGoldMcDonald's"Road to McDrive"6
Summe der Kreativpunkte: 332